mandag 6. mai 2013

NIB UTFORDRING:

BRUKTDUELLEN!


NIB har denne mnd en utfordring i sammarbeid med Finn.no

Jeg vil bidra med mitt bilde av denne telefonbenken som jeg kjøpte av ei dame, som igjen hadde kjøpt den på Fretex! :)

For hver person som blir med på bruktduellen eller som deler innhold på Twitter og Instagram under hashtagen #bruktduellen, gir FINN en donasjon til regnskogfondet. For hver krone de får bevares 200 kvm regnskog i et år.

Har vært inne hos NIB og sett, veldig mange flotte bidrag! :))



 Mai klem fra Evy

14 kommentarer:

  1. Så søtt med telefonbenk!
    Det er det ikke så ofte man ser lenger!
    Håper du får en NydeligFlott kveld!
    Lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Takk! :)
    Nei, sant det, er vel ikke så mye brukt lengre! :) Men blir nok på moten igjen! ;)

    Tusen takk for det, og lykke til du også!

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Koselig med telefonbenk ;-) Morsomt med bruktfunn ;-)

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja helt sant, morsomt å gå på skattejakt! ;)

      Ha ein herlig kveld du også! :)

      Klem Evy

      Slett
  4. den så veldig gammel ut....det liker jeg , til eldre til bedre :-)

    lykketil i utfordringen!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant det! ;) Tusen takk! :)

      Klem Evy

      Slett
  5. Så koselig bidrag!

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille deg! :))

      Hørtes helt herlig ut! :)

      Nyt helgen fantastiske deg! :) Alltid så herlige kommentarer du! <3

      Klem

      Slett
  6. Sånn telefonbenk hugsar eg at farmor hadde! *minner*

    Muligens det er enklare å få til dei rosene som kostar litt? Det er vel med roser som med så mykje anna: du får det du betaler for! (men eg skal hvertfall kjøpe rosene på oasen når eg veit at eg treng dei til å vara lenge!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig da! :) Gode minner er gull verdt! <3

      Ja du har nok rett i det! :)
      Burde sikkert vært flinkere til å kjøpe roser og sånn jeg også, men kjøper helst blomster som holder i årevis! ;) Er ikke flink til å unne meg roser og sånn, men får prøve å bli flinkere på det. Det er jo så flott! :)

      Ha ei stålanis flotte helg! :)

      Klem Evy

      Slett
  7. Herlig bidrag!
    Takk for så mange flotte ord hos meg :-)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :)
      Bare hyggelig det! :)

      Flotte helg ønskes deg også! :)

      Klem

      Slett
  8. Hei Evy! Så kjekt at du prøver ut bruksanvisningen, så veit eg om den er forståeleg eller ei!

    Du skal bruke begge kodane i punkt 10. Den første koden limer du inn i malen til bloggen din (sjå biletet under punkt 10). Då må du redigere HTML koden. I HTML koden: finn der det står < body > (utan mellomrom) (bruk tastane ctrl + f, så finn du det). Lim inn den første koden.

    Den andre koden limer du inn på sideutforming på sida di. Det er denne som viser biletet på sida di. Sjå punkt 18!

    Var dette betre!?

    SvarSlett
  9. Hei igjen :)

    Dersom du har limt inn den første koden i HTML delen på bloggen (etter < body > ) og den andre koden i sidebaren (legg til gadget --> legg til HTML) så skal det gå. Kan også enkelt vere at det tek litt tid før det blir oppdatert?

    Får du opp bloggen din når du legg inn verdiane hos facebook? (det første og det andre biletet?)

    SvarSlett