fredag 14. februar 2014

Kjekt å ha! ;)



God fredags kveld, folkens! :)

Mye en ikkje trenge egentlig, men som er veldig kjekt å ha! ;)
Har nok ting og tang over alt egentlig, men vanskelig å la være! ;)



Kjekt å ha brødskivene på! :)
 Egentlig alltid ønsket meg en sånn, så fant jeg en på Fretex i dag! 
Stavanger flint og var kun litt slitt på kanten, så den MÅTTE jeg ha! :)


Denne var også søt, selv om det var litt skår i den! :) 
Pleier ikke å kjøpe ting hvis de er ødelagte, men i dag fikk den bli med meg hjem! 
Kjekt å ha grytene på eller bare stå til pynt på kjøkkenbenken!  :)



Og så MÅTTE jeg bare ha kobberspray! :))

Glede meg allerede! :))



Ha ei flott helg! :)



KLEM EVY

5 kommentarer:

  1. Hei Evy!
    Jeg kjenner meg jo litt igjen her - det er mye som man bare MÅ ha! Men du har vært heldig med kjøpene dine - det var hyggelig ting!

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, sikkert typisk oss jenter kan jeg tenke meg! ;)

      Fin helg til deg også! :)

      Klem Evy

      Slett
  2. Fine funn! Om eg kjøper med hakk og skår i kommer an på pris og tingen. på loppis tåler eg av å til skader på ting som eg skal ha mest til pynt likevel.
    Ha ei fin helg! Klem,

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant det, hadde nok ikke gjort det om det var noe dyrt!

      Fin helg til deg også! :)

      Klem Evy

      Slett
  3. Hei på deg,
    tusen takk for koselig bursdagshilsen inne hos meg *smiler*


    Ønsker deg en finfin onsdag,
    jeg kjenner det skal bli godt med helg allerede, haha!

    klem
    -Maia

    SvarSlett