torsdag 27. februar 2014

Hvordan enkelt lære seg å hekle fra You Tube!


  God torsdags formiddag! :)


 Tenkte jeg ville vise dere hvordan dere enkelt kan lære å hekle! :)
Jeg lærte meg for ca. 1 år siden av min søster, men også lært mye fra You Tube. Trodde det var kjempe vanskelig, men det var det absolutt ikke. 
På You Tube ligger det mange kjekke og enkle videoer! :)
Jeg synes denne er en veldig kjekk, men finnes mange andre også!



Her har jeg brukt samme mønster som ovenfor. Og så er det jo veldig greit og kunne gå inn på filmen om det er noe en har glemt eller er uskikker på. Spesielt om det er en stund siden sist du heklet! :)

Bilde: Kose meg! :-)

Håper dere fikk litt inspirasjon til å prøve å hekle! :)

Nå skal jeg kose meg med Vi Bygger Nytt hvor Charlotte med bloggen 
nr. 15 er i dag! :))

 ( Klare ikke å få nr. 15 til å bli blå, slik at dere kan trykke på den)
 Kanskje noen av dere kan fortelle meg det? ;)

Ha ein super torsdag! :)




KLEM EVY

2 kommentarer:

  1. Jeg har alltid drømt om å lære å hekle. Tror jeg rett og slett må bare sette av tiden.
    Takk for tipset!

    Fiin helg!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig! :)

      God helg, Maia! :))

      Klem

      Slett