fredag 16. august 2013

Forelsket i min nye.....



Jeg er forelsket i min nye gyngestol! ;)

 



 

Stolen stod og ropte på meg inne på Fretex i Haugesund, og da måtte jeg bare ta den med meg hjem! ;)

 Fikk den til og med meg i baksetet etter å ha lagt ned setene! ;)

Hel og fin var den også! :) Og med flotte detaljer! :)

Og sist men ikke minst i fargen som er inn i høst! ;)

Og puten måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg, for den syntes jeg passet perfekt, eller hva? ;)

Eneste som gjenstår nå er å få den gamle lukten ut av stoffet!

 Fretex har veldig mange skjulte skatter hvis en bare ser nøye etter! ;) 

 

Her blir det jobbehelg, men hva gjør vel den når en stortrives på jobb! ;)


Ei flotte helg til dere alle! :)



Klem Evy

 

 

 

 


6 kommentarer:

  1. Oi flott skatt du fant:) Er litt mer sjel over en sånn gyngestol, enn plastikkstolen jeg har fått meg-haha;)
    Puta passet perfekt<3
    Fin lørdag til deg:)

    SvarSlett
  2. Takk, Charlotte! ;)
    Synes nå plastikk stolen din e knall tøffe eg da. Har alltid hatt lyst på ein av dei! :)
    Puten liker jeg bare mer og mer! ;)

    Ønske deg ein strålande søndag! :) Og jammen meg kom finveret o, då får me håpa det vare! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Gyngestoler er så herlige og din var såå fin!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,nå har jeg to! ;)

      He he, ja herlig å ha tid til litt blogging mellom all jobbingen! ;)
      Ha ei strålande uka! :))

      Klem klem igjen!

      Slett
  4. Elsker gyngestoler, og din er kjempeflott ... heldige deg:)
    Puten ble perfekt:)

    En finfin helg til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Tusen takk! :) Ja, veldig fornøyd med den! :))
    Puten ble liksom prikken over ien! :)

    Ønske deg ein flott søndag! :)

    Klem Evy

    SvarSlett