tirsdag 30. april 2013

Ny jobb, ny pute, ny blomst! ;)

NY JOBB, NY PUTE, NY BLOMST! ;)

Jeg har fått meg ny jobb i Princess! :)
Og der har de jammen meg mye fint, sukk! :)

Så nå har jeg to jobber, hi hi! ;)
Er så heldig å få lov til å jobbe med det jeg liker best; trening og interiør! ;)

Måtte selvfølgelig ha meg denne flotte puten som jeg har suglet etter, og den har de på Princess! :)



 Denne blomsten fikk bli med meg hjem i dag, og jeg har aldri hatt Pelargonia før, så nå var det på tide! :)
Er visst nok ein uteblomst, men kunne fint ha den inne, heldigvis! ;)



Håper dere hat hatt ein fin start på uken og at resten av uken blir like fin! :))

KLEM EVY

8 kommentarer:

  1. Hei Evy! Nydelig blogg som jeg gjerne følger! Ha en kjempefin 1. mai og grattis med ny jobb!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Hei, Anne! :) Tusen takk og velkommen til deg! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Jippi, grattis med ny jobb:)) Kass av de, Haugesund eller Åkra??
    Og den putå har eg og;)
    Blomsten er lika fin inne som ute:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Charlotte! :)) Amanda :)

      Ja stemme det når du seie det, lekre e de! :)

      Ja sant det, og så kunne de holda i åravis, så håpa ann holde i åravis sjå meg o! ;)

      Ska komma innom deg på jobb, men må venta t det e litt mindre travelt fyst! ;)

      Klem Evy

      Slett
  4. Gratulerer med ny jobb!
    Ja, det er mye fint der!
    Fine bilder av flotte ting!!

    Sv: Du finner de dansende ballerinaene hos trendystickers
    ;)
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :)
      Takk! ;)

      Supert, tusen takk! :))

      Klem Evy

      Slett
  5. Grattis med ny jobb, princess er en flott butikk med masse fint.
    Fine bilder og fine ting :)

    Klem Joril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :)) Ja, off blir helt dårlig av alt det flotte! ;)
      Og det merkligeste av alt er at jeg ikke var klar over hvor mye fint de har der før jeg begynte å jobbe der! ;) Og kvaliteten er utrolig bra! :) Og det liker vi! ;)

      Ha ei flott uke! :)

      Klem Evy

      Slett