lørdag 9. mars 2013

Litt nytt på spisebordet :)


God lørdags morgen til dere! :)

I går var jeg innom nille og kjøpte meg et nytt pyntefat og en liten vase! :)
Fat er noe jeg ikke har så mye av, så siden det blir familieselskap i morgen så fikk jeg lyst til å pynte litt! :)


Jeg hadde bursdag i går og var så heldig å fikk blomster på døren, så det passet bra, så kan de ta plassen på spisebordet også! ;)

Det er 10 års dagen til datteren min som skal feires i morgen, selv om det blir noen uker for sent! Slik blir det av og til, ikke alltid det passer akkurat inn når bursdagen er! ;)


Tiden framover nå kommer til å gå til mye oppussing!
Spisestuen mangler litt lister og har veldig lyst å male veggene. 
Kjøkkenet ligger vegg i vegg med spisestuen, så vi har planer om å ta litt av veggen vekk, slik at det blir en liten frokostbar! :)


Nei, må vel hive meg rundt og lage den siste kaken til i morgen!
Vaniljekake heter den, og har aldri prøvd den før, så håper den faller i smak. Har hørt andre har annbefalt den før, så den skal visst være utrolig god!



GOD HELG :)

 

 KLEM EVY

6 kommentarer:

  1. Spennende med oppussingsprosjekter :) Blir så inspirert av slike lysfat, og likte fargene veldig godt :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille deg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Kjekt med ny pynt, skikkelig fint ble det:)
    Lykke til med selskap:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, alltid kjekt med ny pynt! ;)Tusen takk! :))

      Slett
  4. Gratulerer så mye med gårsdagen ;-) Hipp, hipp hurra!

    Flott lysfat og herlige farger på lysene. Kos dere masse med bursdag i morgen!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  5. Tusen takk! :)

    Takk for det, har fått litt dilla på den fargen! ;)

    Det skal vi! ;)

    Super kveld til deg også! :)


    SvarSlett