torsdag 25. oktober 2012

Endelig! ;) Litt DIY! ;)

Litt DIY! :)

 
Jeg har ventet ei god stund på dette sylteagurk glasset! :)

Mannen min fikk et stort glass med masse fisk i, så jeg måtte vente til han hadde spist det opp! ;) 
Dette fikk han fra en kollega fra Polen, og har tidligere inneholdt sylteagurk!

Hadde med en gang jeg så det planer om hva jeg skulle ha oppi glasset! ;)
Store telys og gjerne et bånd rundt lokket.
 Så fant jeg fram serviettene jeg nettopp kjøpte på Living, klippet bort den ene firkanten og la det over lokkket og brettet det under lokket!
 Kommer kanskje til å bytte ut servietten med noen herlige Sagen servietter! :)


Veldig dårlige bilder, så det kommer ikke helt fram hvordan det ser ut!







Klem Evy

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk, Kjersti! :) Utrolig dårlig kvalitet på bildene, men men..... ;)

      Slett
  2. Hei på deg :))
    Velkommen som følger,la meg til på din nye blogg :)
    Gleder meg å følge deg :)
    Fint det var DIY prosjektet ditt,kjekt med gjenbruk:)

    Vi "snakkes"

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! :))
      Tusen takk og veldig kjekt at du ville bli følger på bloggen min! :))
      Så hyggelig sagt! :)) Tusen takk! :))

      Ja "snakkes" :)

      Klem Evy

      Slett